Retouren beleid

Soultouch is een jong en ambitieus merk dat service naar de klant een hoge prioriteit geeft! We streven ernaar onze klanten tevreden te houden op elk gebied van het verkoopproces, inclusief de afhandeling van de eventuele klachten en retouren.

Werkwijze:

Voorafgaand aan een retourzending verzoeken wij u retouren/klachten aan te melden via: gerard@g-labels.com

Bij goedkeuring ontvangt u van ons een mail met daarin een retourformulier met retournummer.

Noteer het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenzijde van de verpakking en voeg het retourformulier bij. Na ontvangst van de mail met het retournummer dient u de retouren binnen een week terug te sturen.

Zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen, wordt deze eerst door ons beoordeeld. Bij een terechte klacht zal er een creditnota aan u worden verstuurd. Verzendkosten worden niet standaard vergoed. Wanneer een retour niet bij ons is aangemeld, kunnen wij deze niet in behandeling nemen en zullen wij het direct terugsturen.

Algemene voorwaarden retouren en klachten:

Wij vragen u om de geleverde artikelen direct na ontvangst nauwkeurig te controleren.


Manco meldingen dienen binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen telefonisch of per mail te worden aangemeld.


Artikelen met productiefouten dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen aangemeld te worden.


Verkeerd geleverde artikelen verzoeken wij u in onaangebroken verpakking binnen 5 dagen na ontvangst aan ons retour te sturen.


In elke artikel zijn de wasvoorschriften aanwezig. Retouren waarbij dit wasvoorschrift niet of onvoldoende in acht is genomen, kunnen wij niet aannemen.


Klachten van consumenten nemen wij in behandeling tot 2 maanden na aankoopdatum van het artikel. Graag adviseren wij daarom uw retouren niet te lang op te sparen i.v.m. het verstrijken van deze termijn.


Markeer het mankement op het artikel met een gekleurde sticker.
Indien het retour ontvangen artikel nog voorradig is, streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen te vervangen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ontvangt u een creditnota.


Akkoord bevonden omruiling en retouren nemen wij alleen aan wanneer het officiële en onbeschadigde kaartje nog aan het artikel zit, zonder (prijs)stickers van de winkel of zonder dat er op het kaartje geschreven is en zonder alarmsystemen.

Klopt dit niet, dan worden de retouren direct terug gestuurd en wordt er € 3,- per stuk handlingkosten in rekening gebracht.

U kunt de retouren versturen naar:
Premium Product Agency
Rettichlaan 24,  2691 MM in “s-Gravenzande
kantoor: +31 626178877
gerard@g-labels.com